Svi delovi vrata su izrađeni od aluminijuma

Ram i kostur krila su izvedeni od posebno oblikovanih ekstrudiranih profila. Oplate krila su od čeličnog lima debljine 1,5mm. Delovi mehanizma su izrađeni od alu-legura livenjem pod pritiskom. Ram i kostur krila su međusobno spojeni odgovarajućim vezama, dok su oplate krila, sa obe strane, zalepljene dvokomponentnim lepkom za metal.

Brava i mehanizam vrata

Brava i mehanizam vrata su smešteni u profil krila vrata i njime, kao i oplatama sa obe strane, zaštićeni. Gornji i donji deo mehanizma od brave, nezavisno funkcionišu, što znači da eventualna neispravnost jednog, ne može da blokira rad drugog dela. Konstruktivnom koncepcijom su vrata, mehanizam i brava, potpuno simetrični po horizontalnoj osi, što omogućava da se svaka vrata prostim okretanjem, pretvaraju iz desnih u leva i obratno.

Posle zadate komande ključem

Posle zadate komande ključem, vrata su zaključana rezom brave, a povlačenjem kvake, svi klinovi iz krila ulaze u odgovarajuće otvore na štoku i zabravljuju vrata trenutno i istovremeno. Potpuno istom, ponovljenom komandom, vrši se deblokiranje mehanizma i otvaranje vrata. Klinovi su pločastog poprečnog preseka, što ukazuje na mali specifični pritisak i izuzetno visoku nosivost bočnih (gornjeg i donjeg) klinova.